Idei pentru un balcon amenajat pentru iarnă

Pentru că peste câteva zile se face anul de când am început să scriu pe blog, am răsfoit cu nostaligie paginile lui și am ajuns la primele postări, printre care și aceasta. Și mi-am amintit: ce fain e să bei cafeaua dimineața pe balcon, chiar și atunci când e frig! Trebuie asigurate doar câteva lucruri și plăcerea e garantată. În primul rând trebuie să avem un balcon. În al doilea rând, trebuie să avem un oareșce view. Chiar și unul mai dubios, ca în cazul Prințesei care povestea cum se uită ea de pe geam la cimitir (nu vă îngrijorați, ea zice că nu-i de rău, ba dimpotrivă e secretul pentru vitalitatea ei). Așadar, ne trebuie ceva de văzut, să nu stăm chiar cu ochii în baia vecinului (acuma dacă asta vă face bine, go ahead!). Apoi, următorul element foarte important este o aerotermă pe care o puteți găsi la magazinele de genul Bricostore. Și de aici încolo, totul ține de imaginea pe care o avem (sau nu) despre cafeaua de duminică, băută într-un înveliș de pături, la căldură și totuși pe balcon. Pături, perne, covorașe, felinare, ghivece cu plante care rezistă la frig, toate pot face dintr-un simplu balcon, un locșor cosy în care să începem ziua bine, puțin altfel decât zilele obișnuite.

358a2cf18cd8c7d04f31f1cbcf88ca20 decorette-balansoar-agatat-tavan-pentru-balcon decorette-balcon-amenajare decorette-balcon-idei-iarna decorette-idei-pentru-balcon-iarna decorette-perne-decorative-balcon

Și ca să nu ziceți că doar dau idei, dar o mână de ajutor n-aș da, vă spun că mâine vom avea aici pe blog, cu ocazia zile de naștere, un giveaway special cu ceva care ar putea chiar să vă îndemne să amenajați balconul pentru iarnă.

Până atunci, vă doresc o zi minunată!

lucyintheskyanettewillemine, alvhem, pinterest

Tagged: , , ,

2 thoughts on “Idei pentru un balcon amenajat pentru iarnă

  1. pffyyy December 13, 2013 at 11:00 am Reply

    hahahhaha…cum ar fi sa iti bei cafeaua de dimineata uitandu-te la vecin in baie???? eu vad la o casa vecina in bucatarie dar nu e foarte interesanta dinamica….sunt niste fosilute plictisitoare care au pasiuni cu ce canta trupa (ex-trupa?) etno haiducii 😀 on-topic: imi place cum arata. de mult timp cochetez cu ideea de a-mi amenaja balconul dar trebuie sa gasesc o varianta de obiecte care sa nu fie zburate de vant. balconul e deschis, pe colt, deci maxim de vant prin zona aia. si nu, nu intentionez sa plimb obiecte intre balcon si apartament! mai posteaza pe tema asta ca am nevoie de inspiratie =)))

    • Hana December 13, 2013 at 9:21 pm Reply

      Haha, deci degeaba vezi la vecină în bucătărie dacă nu e nimic interesant 🙂
      Mai postez, mai postez, că-i un subiect care mă atrage tare. Întotdeauna mi-a plăcut ideea asta de a bea cafeaua de weekend pe balcon 🙂

Leave a comment