Home tour – Dacă nu este asta cea mai adorabilă casă decorată de Crăciun, atunci care?

În afară de titlu nu prea mai ce comenta, decât poate faptul că, într-o casă veche arătoasă, renovată cu simț de răspundere și simț estetic totodată, poți să aduni aproape toate kitschurile din lume și tot va arăta bine. Nu-i cazul aici, pentru că mare parte dintre decorațiuni mi se pare de bun gust și bun simț, dar mă gândeam așa, că, sunt unele case pe lumea asta pe care e foarte greu să le strici prin micile detalii. Oricât de mult ar conta acestea din urmă, uneori puterea e de partea lucrurilor mari, a arhitecturii în cazul de față, care răzbate dincolo de orice mici amănunte. Dar, repet, nu-i cazul aici, era doar un gând care a venit odată cu vederea imaginilor reprezentând acestă casă adorabilă.

9da53515f5d48dd6f6c1238408a64ac9    decorette-decoratiune-craciun-pentru-geam decorette-dining-rustic

decorette-masa-aranjata-pentru-craciun

 

decorette-camera-copii-rustica

 

decorette-baie-rustica

decorette-dormitor-rustic decorette-hol-rustic decorette-impachetare-cadouri-craciun decorette-living-decorat-de-craciun

 

decorette-casa-rustica

 

foto: El Mueble

Tagged: , , ,

4 thoughts on “Home tour – Dacă nu este asta cea mai adorabilă casă decorată de Crăciun, atunci care?

  1. cuvintesiculori December 14, 2013 at 7:17 am Reply

    Adorabila, intr-adevar. Imi place ca are un aer “craciunesc” si foarte “varatic” in acelasi timp.
    Iar globurile care plutesc in cada cu spuma… :))

    • Hana December 14, 2013 at 8:19 am Reply

      Haha, da, la globurile alea ma uitam si eu…nu vedeam niciun sens pentru care ar avea ce sa caute in cada si nici acum nu vad 😀

  2. adinaS December 14, 2013 at 8:32 am Reply

    De poveste….parca e stilul meu 🙂

    • Hana December 16, 2013 at 10:26 am Reply

      Mă bucur că îți place!

Leave a comment